WebSphere&Reg nedir? İşlem Sunucusu
Bir şirketin iş işlevlerini düzenlemek ve yönetmek için
birçok yazılım ürünü bulunmaktadır. Websphere® işlem sunucusu (WPS), bir
şirketin iş süreçlerinin otomasyonunu yönetmek için IBM tarafından geliştirilen
bir yazılım aracıdır. Bu araç, işkur doğum parası karmaşık iş akışlarının ve iş kurallarının
bir yapılandırma aracına kodlanmasını sağlar.
Bu yazılım online bankacılık hizmetlerinde ve İnternet
tabanlı ticarette kullanılmaktadır. Websphere® işlem sunucusu bu hizmetleri
yönetir çünkü WPS bu bağımsız işlevlerin yeniden kullanılabilirliği için daha
yüksek ölçeklenebilirlik sağlar. Websphere® işlem sunucusu, etkili bir şekilde
çalışması için kapsamlı bir bellek ve donanım gerektirir. Bu yaklaşımı dikkate
alan şirketler, önemli bir finansal yatırım için hazırlamalıdır. Herhangi bir
kurumsal çözümde olduğu gibi, bu genellikle birkaç yıl sürecek önemli bir
sermaye yatırımı gerektirecektir.
İş kullanımı için yazılım geliştirmek, başka kullanımlar
için yazılım oluşturmaktan önemli ölçüde farklıdır. Geliştiriciler, hem iş
işlevlerini hem de BPEL komut dosyası tekniklerini anlamalıdır. Websphere®
işlem sunucusu, bir şirketin çoklu iş modüllerinin etkileşimini yönetir ve
koordine eder.
Websphere® işlem sunucusu, IBM Websphere® uygulama paketinde
çalışır. Bu yazılım ürünleri seti, İnternet tabanlı uygulamaları yönetmek için
IBM Corporation tarafından geliştirilmiştir. WPS genellikle, tüm uygulama
paketinin güvenilirliğini ve performansını artıran, birden fazla donanım
sunucusunda dağıtılır.
İş süreci düzenleme, Websphere® işlem sunucusunu kullanmanın
en büyük faydalarından biridir. Bu, mevcut iş hizmetlerinin yeni ürünler ve iş
akışları işkur kredi başvurusuoluşturmak için birleştirildiği bir tekniktir. Çoğu büyük
şirket, ürünlerin daha hızlı teslimatını sağlamak için hizmet tabanlı bir
teknolojiyi benimsemiştir.
Uygulamada süreç orkestrasyonunun iyi bir örneği, çevrimiçi
bir ticaret web siteleridir. Bir müşteri bir ürün seçtiğinde, web sitesi
otomatik olarak ek, benzer ürünler önerir. Bu, şirketin belirli bir müşterinin
harcama alışkanlıklarına dayalı olarak ek hizmetler satmasını sağlar.
Yorumlar
Yorum Gönder